Administratief medewerker burgerzaken en onthaal

De job in het kort

We zijn op zoek naar een voltijdse administratief medewerker om 6 maanden onze dienst burgerzaken en onthaal te versterken.

Op de dienst burgerzaken en onthaal ziet geen enkele dag er hetzelfde uit. Samen met jouw collega’s verzeker je de inwoners van onze gemeente van een vlotte en klantvriendelijke dienstverlening, gaande van de erkenning voor geboorte tot het aanvragen van een rijbewijs of allerlei nationaliteitsvraagstukken. Je bemant ook regelmatig de onthaalbalie waar je de bezoekers van het administratief centrum correct doorverwijst.

Waar kom je terecht?

Je gaat aan de slag op het secretariaat van de afdeling interne zaken, waarbij je in het administratief centrum De Zevenster werkt. Er is een permanentie van de dienst op vaste uren, maar daarbuiten ben je vrij om gebruik te maken van glijdende uren.

Je komt terecht in een klein team van collega’s die rekening houden met elkaar. Een collegiale spirit staat hier alvast op de eerste plaats. En aangezien je je in het kloppende hart van de organisatie bevindt, heb je veel interactie met de collega’s van andere diensten.

Heb je zin in nog meer variatie? Dan kan je je engageren voor tal van boeiende projecten en werkgroepen.

Wat verwachten we van jou?

We zoeken een enthousiaste collega met een flexibele aanpak die toegankelijk is voor burgers en collega’s. Vriendelijk en collegiaal zijn typeert jou helemaal.

Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs. Daarnaast beschik je over volgende competenties of heb je voldoende groeimarge om deze (verder) te ontwikkelen:

  • Je bent een teamspeler.
  • Je bent betrokken en handelt kwalitatief.
  • Klantgerichtheid draag je hoog in het vaandel
  • Je kan vlot communiceren en kan vanuit je eigen expertise advies verlenen.
  • Je gaat problemen niet uit de weg, maar denkt mee na over de best mogelijke oplossing en neemt zo nodig actie.
  • Je neemt verantwoordelijkheid op en durft zelfstandig knopen door te hakken.
  • Je werkt vlot met algemene ICT zoals word, excel, outlook…

Wat bieden we jou?

  • Een voltijds contract met een duurtijd van 6 maanden
  • Als je voltijds werkt verdien je minimum € 2.303,39. Je kan altijd een loonsimulatie vragen door te mailen naar hrm@tervuren.be
  • Naast je loon heb je ook recht op maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag), jaarlijkse ecocheques en een geschenkbon om te spenderen bij de Tervuurse handelaars.
  • Je werkt met glijtijden, dus je kan jouw werk en privé op elkaar afstemmen. Ook thuiswerk behoort tot de mogelijkheden.
  • 33 vakantiedagen per jaar (+ feestdagen)
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijks gratis griepvaccin
  • We sparen mee voor je oude dag met de tweede pensioenspijler
  • Je kan voor je woon-werkverkeer gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. Kom je met de fiets? Dan belonen we je met een fietspremie van 0,35 euro per kilometer. 
  • Onze organisatie is lid van GSD-V dus kunnen al onze medewerkers profiteren van hun voordelen (stevige kortingen met jouw pluspas, premies wanneer je gaat wettelijk samenwonen of trouwen of een kindje krijgt, goedkoper op reis, etc.)
  • Leuke activiteiten met de collega’s, zoals een jaarlijks petanquetoernooi, personeelsfeest, afterwork-activiteiten, sport onder middag,…
  • Gebeten door cultuur? Profiteer dan van het voordeeltarief via de UiTPAS.

De selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een gestructureerd interview. Je zal hiervoor worden uitgenodigd in de loop van de maand mei. Kom je als beste kandidaat uit de gesprekken? Dan is de job voor jou!

Word jij onze nieuwe collega?

Solliciteren doe je via volgende link: https://www.jobsolutions.be/register/20321-48  

Aan jouw sollicitatie dien je volgende zaken toe te voegen:

  • een curriculum vitae
  • motivatiebrief
  • een kopie van het vereiste diploma (secundair)

Nog vragen?

Contacteer de dienst HR: tel.: 02 766 53 29 – e-mail:hrm@tervuren.be

Meer info over deze vacature vind je in de informatiefiche hieronder.