Lokaal bestuur Tervuren legt een wervingsreserve aan voor de functie van administratief medewerker onthaal en administratie Cv.
De job in het kort
Als administratief medewerker werk je mee aan een warme zorg voor de bewoners. Maar wat betekent dat concreet? ’s Morgens bedeel je de kranten en post voor de bewoners. Verder beantwoord je vragen van bewoners, familie en bezoekers en verwijs je telkens door naar de juiste collega of dienst. Tussendoor volg je het mailverkeer op, zorg je voor een correcte registratie bij opnames en bereid je de bewonersfacturatie voor. Op vaste momenten ga je ook updates, informatie en planningen doorgeven. Je mag dus op veel afwisseling rekenen, maar evengoed op waardevolle sociale contacten.
Waar kom je terecht?
Je zal werken op de dienst onthaal en administratie van het lokaal bestuur Tervuren. Je werkt in het woonzorgcentrum Zoniën.
Je gaat aan de slag in een divers team waar iedereen dezelfde missie nastreeft: een zo goed mogelijke zorg en respect voor elke bewoner.
Wat verwachten we van jou?
We zien jou als een administratieve en sociale duizendpoot die goed kan omgaan met de leefwereld van de bewoners. Vragen over onthaal en administratie weet je dan weer op een klantvriendelijke manier te beantwoorden. Iets voor jou?
Daarnaast zijn we op zoek naar iemand die zich herkent in volgende competenties (of over de nodige groeimarge beschikt om zich hierin verder te ontwikkelen):
- Je bent een teamplayer;
- Je bent betrokken en handelt kwalitatief;
- Je kan zowel op formele als informele manier kennis overbrengen naar anderen. Dat kunnen zowel collega’s als hulpvragers zijn;
- Je slaagt erin om op basis van je eigen expertise advies te verlenen aan mensen zowel binnen als buiten de organisatie;
- Je bent klantgericht
Ons aanbod
► Slaag je voor de selectieprocedure, dan kom je terecht op onze wervingsreserve. De hoogst scorende kandidaat kunnen we onmiddellijk een halftijdse job aanbieden.
► Als je halftijds werkt verdien je minimum € 1.237,14 bruto. Je kan altijd een loonsimulatie vragen door te mailen naar hrm@tervuren.be
► Naast je loon heb je ook recht op maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag), jaarlijkse ecocheques en een geschenkbon om te spenderen bij de Tervuurse handelaars.
► Je werkt met glijtijden, dus je kan jouw werk en privé op elkaar afstemmen. Ook thuiswerk behoort tot de mogelijkheden.
► 26 vakantiedagen per jaar (+ feestdagen)
► Opleidingsmogelijkheden
► Gratis hospitalisatieverzekering (bij contract van onbepaalde duur, of na een tewerkstelling van 1 jaar)
► Jaarlijks gratis griepvaccin
► We sparen mee voor je oude dag met de tweede pensioenspijler
► Je kan via het werk gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. Kom je met de fiets? Dan belonen we je met een fietspremie van 0,35 euro per kilometer. Bovendien zal je ook een fiets kunnen leasen (na de inloopperiode).
► Onze organisatie is lid van GSD-V dus kunnen al onze medewerkers profiteren van hun voordelen (stevige kortingen met jouw pluspas, premies wanneer je gaat wettelijk samenwonen of trouwen of een kindje krijgt, goedkoper op reis, etc.)
► Leuke activiteiten met de collega’s, zoals een jaarlijks petanquetoernooi, personeelsfeest, afterwork-activiteiten, sport onder middag,…
► Gebeten door cultuur? Profiteer dan van het voordeeltarief dat je als personeelslid krijgt bij cultureel centrum De Warandepoort.
Onze selectieprocedure
Als je in aanmerking komt voor de functie, zal je uitgenodigd worden om deel te nemen aan de schriftelijke proef. Deze proef gaat door in het administratief centrum De Zevenster op 18 februari 2025.
Wie slaagt voor de schriftelijke proef mag deelnemen aan de psychotechnische proef. Deze proef kan je thuis invullen vanaf 21 februari 2025 tot en met 24 februari 2025. Hiermee willen we nagaan in welke mate je over de competenties beschikt die van belang zijn voor deze functie. De uitslag van de psychotechnische proef is adviserend.
Nadien wordt je uitgenodigd op 27 februari 2025 voor het mondelinge gedeelte. Dit houdt een interview in met de selectiejury.
Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteren kan tot en met 11 februari 2025 en doe je via volgende link: https://www.jobsolutions.be/register/23197-14
Aan jouw sollicitatie dien je volgende zaken toe te voegen:
► een curriculum vitae
► motivatiebrief
► een kopie van het vereiste diploma (secundair)
Nog vragen?
Contacteer de dienst HR: tel.: 02 766 53 29 – e-mail: hrm@tervuren.be.
Meer informatie over de vacature vind je in de informatiefiche.