Het meldpunt stelt de gemeente en het OCMW in staat de werking en de dienstverlening te optimaliseren. Onze organisatie streeft naar klantvriendelijkheid en een vlotte behandeling van vragen en opmerkingen. Via het meldpunt kan je feedback van alleraard doorgeven aan het lokaal bestuur. Je kan het meldpunt gebruiken om een vraag, een suggestie, een verbetervoorstel, een opmerking of een klacht in te dienen. Van zodra je het onlineformulier hebt verzonden, kan je rekenen op een automatische ontvangstbevestiging en komt de melding of klacht bij de bevoegde dienst, personeelslid of schepen terecht. Het onlineformulier geeft je ook de mogelijkheid foto’s, brieven, mails of documenten bij te voegen. Onderaan deze pagina kan je het klachten- en meldingenreglement van de gemeente en het OCMW raadplegen.
Dienstverlening die de gemeente overlaat aan andere organisaties meld je rechtstreeks aan hen:
- Afvalophaling: Interrand
- Sluikstort: Interrand
- Onderhoud van straatlampen: Fluvius
- Gewestwegen (zoals N3): Agentschap Wegen en Verkeer
- Bossen en Park: Agentschap Natuur en Bos
- Politiediensten: Politiezone Voer en Dijle
- Bovengronds parkeren: Streeteo
- Retributiebonnen parkeren: Streeteo
- De Watergroep : De Watergroep