U bent hier

Welkom na afspraak vanaf 16 maart 2020

Onze 22.000 inwoners verdienen een klantvriendelijke dienstverlening: snel, correct en volledig. Daarom werken vanaf 16 maart drie diensten in het gemeentehuis op afspraak volgens dezelfde manier.

Welke drie diensten werken op afspraak?

  • burgerzaken
  • omgeving & wonen en het woonloket
  • welzijn (Sociaal Huis)

Voor de dienst burgerzaken is dit een nieuwe manier van werken. De dienst omgeving & wonen, het woonloket en de dienst welzijn (Sociaal Huis) werkten vroeger al op afspraak, maar stappen mee in hetzelfde systeem.

 

Wat zijn de voordelen voor jou?

Snel: je zal niet of amper moeten wachten. De tijd die je in het gemeentehuis doorbrengt, zal kort zijn: een aantal documenten of dossiers wordt immers voorbereid.

Efficiënt: je weet welke documenten of informatie je moet meenemen. Dus geen onnodige verplaatsingen meer.

Goede opvolging: de medewerker kan je meteen al een tweede afspraak geven, als dat nodig is. Zo geraakt alles op tijd in orde.

Gratis parkeren: voor een aantal zaken heb je weinig tijd nodig. Als je binnen het half uur de ondergrondse parking verlaat, parkeer je gratis.

 

Hoe maak je een afspraak?

 Als je vanaf 16 maart wil langskomen, kan je een afspraak maken vanaf 1 maart 2020.

1.online via www.tervuren.be

Je krijgt een bevestiging van de afspraak via mail. Ook de dag voordien ontvang je een herinnering.

2. telefonisch

  • burgerzaken: 02 766 53 53
  • omgeving & wonen: 02 766 53 50 (woonloket: 0476 96 38 23)
  • welzijn (Sociaal Huis): 02 766 52 02

3. aan de onthaalbalie tijdens de openingsuren

Waar vind je ons?

  • onthaalbalie gelijkvloers: voor een afspraak met de dienst burgerzaken of omgeving & wonen/woonloket
  • onthaalbalie dienst welzijn (1ste verdieping):voor een afspraak met de dienst welzijn (Sociaal Huis)