Naar inhoud
Javascript is niet ingeschakeld. We hebben gedetecteerd dat javascript is uitgeschakeld in deze browser. Schakel javascript in of schakel over naar een ondersteunde browser om door te gaan.
scroll naar links
scroll naar rechts
Bekendmakingen
Contact
Overzicht
Hoog contrast
Tervuren
Waarmee kunnen we jou helpen?
Zoeken
Menu
Menu
Menu sluiten
Aanvragen en documenten
Bouwen en wonen
Mobiliteit en werken
Vrije tijd
Welzijn en zorg
Gemeente en bestuur
Hulpdiensten en veiligheid
Jobs en lokale economie
Milieu en omgeving
Scholen en kinderopvang
Integratie en inburgering
Werken in Zoniën
scroll naar links
scroll naar rechts
Startpagina
Bekendmakingen
Belastingen en retributies
Vaststelling van de retributie voor de aflevering van identiteits-, verblijfs-, immatriculatie-, reisdocumenten en rijbewijzen door de dienst burgerzaken en onthaal
Vaststelling van de retributie voor de aflevering van identiteits-, verblijfs-, immatriculatie-, reisdocumenten en rijbewijzen door de dienst burgerzaken en onthaal
Datum bekendmaking
woensdag 22 januari 2025
Datum zitting
maandag 20 januari 2025
Links
Goedkeuring van het retributiereglement voor het afleveren van administratieve stukken door de dienst burgerzaken
Vaststelling van de retributie voor de aflevering van identiteits-, verblijfs-, immatriculatie-, reisdocumenten en rijbewijzen door de dienst burgerzaken en onthaal
Meer info
Retributiereglement voor het afleveren van administratieve stukken door de dienst burgerzaken
Contact
Financiën
Adres
Markt 7A
,
3080
Tervuren
Tel.
02 766 52 01
E-mail
boekhouding
@
tervuren.be